[TH] .desktop - GenericName

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pon, 15 Paź 2007, 20:12:16 CEST

Dnia 15-10-2007, Pn o godzinie 17:55 +0200, Kamil Dziedzic pisze:
> No niestety nie wziąłem pod uwagę, że gdzie indziej może być
> innaczej.
> Myślałem, że wszędzie jest podmenu "Przeglądarki WWW". Tak więc w
> GNOME ma
> takie nazewnictwo sens ale w KDE IMO nie.
A ja np. mam w gnome menu hierarchiczne i w "Przeglądarki WWW" mam same
nazwy, np. "Firefox Community Edition" i dopiero po najechaniu kursorem
wyskakuje "Przeglądarka WWW oparta o technologię Mozilli".
A "elinks" ma "Eksperymentalna wersja tekstowej przeglądarki WWW links",
więc niektóre mają bardziej opisowy opis, a jak się wyświetla to kwestia
ustawień...
--
Pozdrawiam
Krystian T.