[TH] .desktop - GenericName

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 15 Paź 2007, 20:24:18 CEST

Dnia poniedziałek 15 październik 2007, Tomasz Pala napisał:

> Aha, to teraz pomyśl co będzie, jakby stworzyć menu 'Odtwarzarze Midi'.

No dupa będzie... trzeba będzie przeorać GenericName:D

> To dodaj taki;)

Sure.

> No to w KDE wyłączasz to wyświetlanie i już.
Ale ja wchodząc w np. w Grafika chce wiedzieć co to ten GIMP.

No nic wychodzi na to, że główny problem to interpretacja .desktop przez różne
WM w różny sposób więc raczej nie ma szans aby wszędzie było dobrze. Szkoda.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic