python modules

Wto, 16 Paź 2007, 23:51:57 CEST

On Tuesday 16 of October 2007, Piotr Grymkowski wrote:
> Witam
> mam kilka plików pythonowych, które są bibliotekami dla programu xxyy.
Nie biblioteki a moduły pythona chyba ?

> Gdzie je umieścić? Ja próbowałem w katalogu %{py_sitescriptdir}/%{name}.
Jeśli moduły w Pythonie (*.py/.pyc) to do /usr/share/python2.x/site-packages
Jeśli moduły binarne (*.so) to do /usr/lib/python2.x/site-packages

Nie pamiętam które {py_*dir} na co wskazuje.

> Problem jest jednak taki, że program xxyy ich nie znajduje.
A jak się to objawia ?

> Czy istnieje
> jakiaś komenda, ala ldconfig dla bibliotek dynamicznych, odświeżająca
> katalog z bibliotekami pythona?
Nie ma.
Przy każdym imporcie modułu jest sprawdzana lista ścierzek gdzie Python ma
szukać.

--
Mateusz Korniak