python modules

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 17 Paź 2007, 13:45:01 CEST

2007/10/17, Piotr Grymkowski <grym3k w o2.pl>:
> To podsyłam po prostu speca. Jest on jeszcze niedokończony bo nie wiem
> właśnie jak rozdzielić pliki. Program jest generalnie rozpakowywany
> do /opt/wicd i tam się znajdują pliki główne i biblioteki do niego.
> BTW zorbiłem speca gdzie wszystko było wrzucone do katalogu %{_wicddir} i
> nawet działało, ale myślałem że to co teraz zrobiłem będzie lepszym
> wyjściem. Chciałem to wszystko porozdzielać tak jak są robione wszystkie
> programy ale właśnie nie może znaleźć modułów... i chyba teraz patrze że
> jest to troche spieprzona robota bo trzeba będzie we wszystkich plikach
> [...]

Jeśli moduły są używane tylko przez ten program i są importowane tylko
po nazwie (bez %name), to najlepiej będzie wrzucić całość do
%_libdir/%name i do %_sbindir wstawić tylko symlink. Nie ma sensu
zaśmiecać ani %_sbindir ani %py_sitescriptsdir rzeczami, które są
bezużyteczne dla innych aplikacji.

--
Patryk Zawadzki
Generated Content