fglrx vs xserver-1.4.x

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 17 Paź 2007, 23:41:37 CEST

On Wed, 17 Oct 2007, Paweł Sikora wrote:
> czy ktos przypadkiem jest moze beta-testerem ati, albo sie orientuje
> czy w najblizszej pieciolatce fglrx bedzie wspolpracowal z xserverem-1.4.x?
> czy ati juz calkowicie leje cieplym moczem na niewindzianych uzytkownikow...

Nie wygląda na to, żeby się pojawiły szybko. Ostatnio patrzyłem na
develowe wersje i było bez zmian, nadal nie było obsługi xservera 1.4, za
to jakieś zabawy z OpenGL-em.

Ja się cieszę, że -ignoreABI u mnie działa, niemniej to jest guma do
żucia, a nie rozwiązanie. Dla mnie nadzieją jest sterownik radeonhd, który
może niedługo będzie używalny...