[Ac] zepsuty apache w ac-updates

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 19 Paź 2007, 16:04:00 CEST

On Fri, 19 Oct 2007, Stacho Pal wrote:
> Racja, co prawda nie mam powyższych efektów, za to logi pełne wpisów:
> [notice] child pid 25673 exit signal Segmentation fault (11)
> Jak wyłączę eacceleratora, cisza i spokój.

Tia...

Dla mnie zadziwiająca jest recepta na to:
odinstalować eacceleratora, uruchomić indiańca, zainstalować
eacceleratora.
Po takiej operacji działa idealnie.

Przy czym nie działa tutaj wyłączenie go, uruchomienie bez i potem
włączenie. Nie mam pojęcia dlaczego, nie miałem kiedy szukać, bo zwykle
pojawia się problem w najmniej odpowiednim momencie. Dodatkowo też nie
znam metody na "wyzwolenie" tego błędu.

Cóż, czas chyba APC zacząć używać, szczególnie, że w przyszłych wersjach
ma wejść jako standardowy moduł.