[SPEC] wicd.spec

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Sob, 20 Paź 2007, 12:26:24 CEST

Witam
No niestety przez kilka dni walczyłem i testowałem wicd'a i nie chce
działać poprawnie jeżeli się poprzezuca jego pliki w inne mniejsce
niż /opt/wicd. Może ktoś znający się na pythonie rzuci na to okiem ale z
tego co widzę to będzie trochę zabawy. Jak by ktoś chciał sobie zbudować i
zobaczyć jak to działa i ew. potestować to spece i patche w załączniku.
Generalnie na ubuntu działa świetnie dlatego próbowałem przenieść go na PLD
ale z braku czasu i już siły do niego jest tylko to co w załączniku.

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski