[SPEC] compiz.spec

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Sob, 20 Paź 2007, 12:36:21 CEST

Witam
W ramach próby zrobienia compiz-gtk.spec spróbowałem zrobić wcześniej
upgrade do 0.6.2. Wszystko niby cacy ale %find_lang nie znajduje
wszystkich plików tłumaczeń. Nawet nie wiem i nie mam czasu tego szukać.
Dlatego może niech ktoś zerknie na to co? Spec się ładnie buduje. Dodane BR
libxslt-devel, i wywalenie części dotyczącej kconfig i okolicy (z tego
chyba zrezygnowali). Pluginami się ewentualnie zajmę wieczorem.

Ps. compiz z --without gnome też wymaga gnome-vfs... Chyba walka z
wiatrakami to trochę jest ;) Sprawdzę resztę specy, przynajmniej tych
których używam, później.

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski