[SPEC] gimp-gtk.spec

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Nie, 21 Paź 2007, 13:47:32 CEST

Witam
Spec bez zależności gnomowych. Ładnie się buduje i tak samo działa.
Wszelkie komentarze mile widziane.

Ps. zniknęło jakoś w nocy kilka patchy dla gimpa, ktoś robi nową wersję?
Ps 2. Patch no-gnome jest nie przydatny. Po pierwsze się z nim nie buduje
spec (przynajmniej u mnie) a poza tym dodano opcję (jest już w tym specu)
--without-gnome-vfs do ./configure. Dlatego go wyrzuciłem.

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski