udev i uprawnienia dla /dev/lp0

Tomasz Wittner tomasz.wittner w gmail.com
Czw, 25 Paź 2007, 00:59:40 CEST

On Wed 24. of October 2007, 22:54, Paweł Kwiatkowski wrote:

> Tak i u siebie zrobiłem, choć i noda można wrzucić do /lib/udev/devices

Dużo rzeczy można, np:
1. Rozszerzyć składnię links.conf o parametry do ustawiania usera i grupy
(skrypt /sbin/start_udev)
2. Zobaczyć, jak sobie z ustawianiem praw poradzono w innych distro (od tego
bym zaczął (gdybym miał za dużo czasu)).

--
Tomasz Wittner