[Th] Zwalony Blender

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Nie, 28 Paź 2007, 14:40:00 CET

Cześć

Wygląda na to, że jest coś nieteges z naszym Blenderem. Efekt, który uznałem
za brak VRAMu przy uruchomionym Compizie (czarny interfejs) okazał się
istnieć także w odpalonym czystym X. Na sieci można znaleźć informację, że
jest to wina wadliwej karty graficznej, lecz na tej karcie działały mi
wcześniejsze Blendery na Ac oraz bez problemów działa binarka 2.45 ze strony
blender.org, więc to jest coś u nas. Macie pomysł co to może być? Róznic w
linkowaniu między binarką a paczką nie ma wiele i raczej nie powinny one
wpływać na wyświetlanie interfejsu (freealut, openal, libpng itp.)

Paczki: najnowsze z Th + blender 2.45 z CVS
Karta: nVidia GeForce 7800GTX
Driver: binarny nvidia
Arch: x86_64

Pozdrawiam