Re: [Ac] problem z librsvg

Krzysztof Kowalczyk kkowalcz w o2.pl
Śro, 31 Paź 2007, 19:42:21 CET

Dnia 31 października 2007 19:33 Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał(a):

> Jak aktualizujesz, to stary się właśnie odinstalowuje.

Instalowałem system od zera na świeżo sformatowanej partycji. Instalowałem z chroota. Gdy doszedłem do instalacji GNOME, poldek wypluł w/w błąd.

> A umiesz cofnąć się w czasie, żeby poprawić pakiet, który jest już zainstalowany?

Tego pytania nie rozumiem. Jest już zainstalowany u mnie na dysku, no a na CVS leży jego spec i źródła. Developer edytuje speca i puszcza zlecenie na buildery, na FTP pojawia się nowa wersja pakietu. Jeśli coś źle mówię, proszę mnie poprawić.

pozdrawiam