dovecot.spec

Jarosław Skibiński jaroslaw.skibinski w zre.com.pl
Sob, 1 Wrz 2007, 20:55:08 CEST

W sprawie dovecot hmm niestety nie przeczytałem wcześniej że ktoś plugin
sieve używał.
W związku z tym że zbuniu zapytał się czy dodałem te patche kiedy
dovecot-sieve robiłem
odpowiem ze niestety nie dodałem rozbiłem podobnie jak w fedorze
dovecota na devel
+ dodałem następnego speca z sieve. Sieve obecnie chodzi poprawnie z
1.0.3 dovecote choć ver sieve jest 1.0.2.
Jeżeli komuś wszedłem w drogę to z góry przepraszam.

Specjalista Informatyki
Jarosław Skibiński
tel.     +48327898343
tel kom. +48601190074

Zakłady Remontowe Energetyki
Katowice Spółka Akcyjna
44-615 Katowice
ul. Gen. Z.W. Jankego 13

Sąd Rejonowy w Katowicach, Nr KRS: 0000076761
Kapitał zakładowy i wpłacony: 24.000.000,00 PLN
NIP 634-019-75-88
REGON 271570894