Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 2 Wrz 2007, 20:54:51 CEST

A propo jeszcze "stabilności" TH.
Gdzie do licha jest moduł nvidii dla aktualnego kernela?
Pół roku minęło od mojej poprzedniej instalacji TH od zera a tu znowu klapa
jak i wtedy na poziomie instalacji kernela... no ok teraz modułu.

Jak "stabilność" ma polegać na słaniu do main byle czego bez patrzenia czy
zależne rzeczy są przebudowane (bo przecież jak sobie ktoś chce to sobie
przebuduje) to ja dziękuję.

p.s. Szczerze powiedziawszy mam nadzieję, że ślepy jestem i nie widzę bo
nastawiłem się na instalację TH a tu dupa.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic