Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 2 Wrz 2007, 21:34:43 CEST

Dnia niedziela, 2 września 2007, Arkadiusz Miskiewicz napisał:
> Nikogo najwyraźniej nvidia nie interesowała skoro nie podbił rel i nie
> podziałał w temacie zmielenia tego na builderach.

> Poczytaj: http://ep09.pld-linux.org/~pldth/main.txt a następnie do pracy.

To, że ja mogę (o ile mam czas, możliwości i umiejętności) posiedzieć i
podłubać nie zmieni faktu, że ktoś od tak śle sobie do main nowego kernela,
usuwa starego i ma gdzieś innych. Przecież tego nie cofnę, prawda?
No bez przesady. Tak chwalicie stabilność TH a tu nawet systemu nie można
normalnie zainstalować.

No sorry ale chyba to powinno polecieć do test/ready i czekać aż zostanie
reszta zbudowana. Albo chociaż zostawić stary kernel. A tu pełna samowolka i
gadanie, że AC jest be, TH jest super i w ogóle nie ma różnic w stabilności
TH a AC.

Ech... wiem, że najłatwiej narzekać ale cóż ja maluczki mogę innego zrobić?
Marudzę bo po prostu chcę aby w końcu w TH ktoś zadziałał i żeby pilnował aby
nie było takich "niespodzianek". Zaczyna mi bardzo brakować czasów z przed
roku/dwóch kiedy to AC było stabilne i na bieżąco rozwijane. Teraz albo
starocie(i to nie tylko programy ale i ze sprzętem problem) albo unstable.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic