[Ti] (no subject)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 3 Wrz 2007, 19:50:47 CEST

03-09-07, Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> napisał(a):

> Trzymanie bezpośrednio pod 'dists' wersji numerowanych i nienumerowanych to
> jest powód do dyskusji.

Ale chyba takie informacje w ogóle nie padły. Ja pamiętam tylko, że
hawk powiedział, że Ti nie będzie za to sobie robi własnego forka. I
nie wiem o czym tu dyskutować, niech sobie robi - i jeśli się nim z
nami podzieli to chwała mu za to. A o tym, że to miało lądować w dists
to ja nie pamiętam, żeby była jakaś wzmianka - correct me if i'm
wrong.