[Ti] (no subject)

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 3 Wrz 2007, 20:49:22 CEST

> A moze nadac temu jakis nr, np. 2,5 i uoficjalnic ?

Wolal bym nie. Gdyby mnie to urzadzalo robil bym to oficjalnie jako 2.1
(Ti) tak jak planowalem z poczatku. Chce miec jednak mozliwosc robienia
pewnych zmian, ktorych nie moge robic w takim na przyklad Ac typu
dodawanie/usuwanie architektur, wlasny kernel, wlasne konfiguracje
niektorych paczek jezeli bede mial taka potrzebe itp. Nie chce tez
wydawania kolejnej wersji i calego zamieszania typu instalator czy
generowanie isos. Chce tez utrzymywac to w ciaglym rozwoju, czyli jak
wyjdzie nowy PostgreSQL i go bede potrzebowal (a bede na pewno) to nie
patrze, ze trzeba recznie zrobic dump/restore i ZU sobie nie poradza
tylko go wrzucam na buildery i tyle.

Wiem, ze to jest prywata i moze sie komus nie podobac. Nikogo nie mam
zamiaru zmuszac do prac nad nia czy do uzywania tego wynalazku. Ciesze
sie natomiast niezmiernie, ze wlasciciele wybranej czesci PLDowej
infrastruktury raczyli mi uzyczyc zasobow na ten cel bo dzieki temu
projekt bedzie publicznie dostepny.

M.