[th] rpm b0rken

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 7 Wrz 2007, 10:51:35 CEST

rpm-4.4.9-8 nie działa prawidłowo z vserwerami - uruchomiony jako vrpm
nie radzi sobie z czytaniem bazy (niezależnie od tego, czy była
konwertowana z db4.5, czy stworzona od zera przez niego).

Do działania bez problemu zmusiłem wersję 4.4.9-1, budowaną w
towarzystwie db4.5-devel.

Podejrzewam, że problemem są zmiany przenoszone z rpm-4.5 - może są
niekompletne, a może zwyczajnie niedorobione.

Co z tym robimy? Cofamy rpm do db4.5 (straciłem sporo czasu na
naprawianie serwera produkcyjnego po upgradzie rpm), czy ktoś
podejmuje się znaleźć przyczynę?

Poprawiłem też util-vserver, wczoraj się zbudowała nowa wersja -
poprawia zgłaszany wcześniej problem z wywołaniem chbind.

--
Patryk Zawadzki
Generated Content