SPECS: postfix.spec - up to 2.4.5 - new VDA patch - build-tested only

Mateusz Murawski matowy w tlen.pl
Pon, 10 Wrz 2007, 21:03:09 CEST

Jakub Bogusz pisze:

> Pozwala konfigurować zmienną, która nigdzie nie jest używana.
> Tzn. nic nie robi od rev. 1.8.2.1/1.9 łaty.

No to do jak dla mnie wywalenia jak nic nie robi

> smtpd_ident_lookup

U nas domyślnie włączone czy wyłączone? Można by jakies info do
domyslnego pliku konfiguracyjnego dać. I jeżeli sie nadaje to na liste
postfiksa, ktos czasem pytał o taka funkcjonalność.