VMware

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Wto, 11 Wrz 2007, 14:13:00 CEST

Dnia Tue, 11 Sep 2007 10:30:29 +0200
Kamil Dziedzic <kamil.listy w klecza.pl> napisał(a) wiadomość:

> Tak, wiem... ale nie zmienia to faktu, że to trochę nie ładne "rozwiązanie".
> Chroot dla jednej aplikacji to jednak trochę przesada:D No ale cóż trudno się
> mówi;)
No też cierpię z tego powodu bo dla dwóch aplikacji mam dwa chroot'y:)
Mam system 64bitowy Th, zaś jeden chroot Th dla wine i drugi chroot na
ac64, dla kvm. Trochę irytujące ale dopóki czegoś nie wymyślą to muszę
się męczyć.
Ps. a jak jest z wine? Podobno się buduje na 64 bitach tylko nie wiem
czy działa i jak działa, a nie chce mi się grzebać w specach. Ktoś coś
wie na ten temat coś?

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski