VMware

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 11 Wrz 2007, 19:11:40 CEST

Dnia wtorek 11 wrzesień 2007, Piotr Grymkowski napisał:
> Zależy kto co lubi ;) W moim przypadku nie chciałem sobie robić burdelu
> w systemie ;) Jeśli wyjdzie używane przeze mnie oprogramowanie w wersji
> 64 bit to tylko rm chroot i po bólu ;) A tak z poldka wszystko wycinać,
> zależności itp....
Na AC miałem tak jak Ty teraz stwierdziłem, że trzeba wypróbować coś nowego:D
IMO przewaga tego jest taka, że aplikacje 32 bitowe są we właściwym systemie.
Tzn. na AC gdzie miałem to rozwiązane tak jak Ty nie mogłem np. operze
powiedzieć aby ten ściągnięty pdf otworzyła odrazu w kpdf... musiałbym
doinstalować kpdf'a do chroot'a... i masa podobnych drobnych problemów.

A co do zależnośći to przy kilku aplikacjach na jedno wychodzi... tzn. i tak
jeśli wyjdzie za "100lat" (ja się już przestałem łudzić, że "za niedługo" po
jakiś dwóch latach) wersja 64 bitowa to będzie trzeba zależności przejrzeć i
wywalić to co nie potrzebne... chyba, że dla każdej aplikacji oddzielny
chroot:D "Zależy kto co lubi";)

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic