postfix-2.3.12-4

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 11 Wrz 2007, 19:15:02 CEST

On Mon, Sep 10, 2007 at 14:33:44 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> No tak, pisalem juz kiedys ze specjalnych waznych zmian w 2.4 nie
> widze, a poki to ciagle jest rozwijane to tez nie chcialem sie w to
> pchac. Dlatego jednak 2.3.

W 2.3 też specjalnie dużych zmian nie ma. Na pewno żadnej na tyle
istotnej, żeby zmieniać wersję w zamrożonej linii dystrybucji. Ale to
akurat nie ma wiele wspólnego z tematem, mi tam akurat 2.3 się przyda.

> Natomiast po wypuszczeniu rel 3 zagadal mnie glen ze depsy glownej
> paczki sa jakies takie nadmiarowe... co nie powinno miec miejsca -
> wiesz, sciagaly ci sie mysqlowe depsy mimo ze wcale dict-mysql nie
> sciagales - czego ja nie zauwazylem bo mysqla i tak mam. W takim razie
> zaczelo sie wielkie szukanie czy aby 2.3 nie uzywa juz nowszej metody
> budowania i ta ktora uzywamy z 2.2 nie jest aby przestarzala i mimo ze
> dziala to psuje linkowanie. Tak wiec stad to lekkie zamieszanie z rel

Nie sądzisz, że takie zmiany się testuje? Szczególnie w momencie
zastanawiania się nad nowszą metodą budowania? Nie rzuciło się w oczy,
że wykomentowujesz parę rzeczy, które nie miały nic wspólnego z dictami?
Ja wzrok mam słaby, ale nawet po pijaku chyba bym zobaczył, że tu:

CCARGS="%{?with_ldap:-DHAS_LDAP} -DHAS_PCRE %{?with_sasl:-DUSE_SASL_AUTH -DUSE_CYRUS_SASL -I/usr/include/sasl} %{?with_mysql:-DHAS_MYSQL -I/usr/include/mysql} %{?with_pgsql:-DHAS_PGSQL -I/usr/include/postgresql} %{?with_ssl:-DUSE_TLS -I/usr/include/openssl} -DMAX_DYNAMIC_MAPS %{?with_cdb:-DHAS_CDB} -DHAVE_GETIFADDRS"
AUXLIBS="-ldb -lresolv %{?with_sasl:-lsasl} %{?with_ssl:-lssl -lcrypto} %{?with_cdb:-lcdb} -lpcre %{?with_ldap:-lldap -llber} %{?with_pgsql:-lpq} %{?with_mysql:-lmysqlclient -lz}"

jest wymienionych o kilka rzeczy więcej, niż LDAP, MySQL, PgSQL i PCRE.

> 4. Coz, zdarza sie, przeprosic - przepraszam, ale jak dla mnie to to
> az takiej defunkcji postfiksa nie powodowalo by nazywac to jakims
> wielkim problemem (szczegolnie ze rel 4 u mnie dzialalo) ]:-)

Jeśli zablokowanie możliwości wysyłania maili wszystkim klientom nie
jest duża dysfunkcją, to pogratulować wyrozumiałych użytkowników.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>