SPECS: postfix.spec - up to 2.4.5 - new VDA patch - build-tested only

Mateusz Murawski matowy w tlen.pl
Śro, 12 Wrz 2007, 12:00:49 CEST

Marcin Król pisze:
> Odwrocenie bconda moglo akurat nie byc zamierzone bo z tego co widze to
> AC-branch zostal po prostu przesuniety na rewizje 1.282, a w Th vda jest
> od dawna wlaczone. Oczywiscie vda bedzie wylaczone ASAP.

Rozumiem ze mowisz o Ac, a czy w Th tez jest konieczne wlaczenie tej
latki? Jak dla mnie zmienia ona funkcjonalnosc i autor Postfiksa nie
akceptuje jej, wiec nie powinna byc wlaczana domyslnie. Wiem ze wiele
ludzi uzywa jej, moze powinno wiec sie stworzyc paczke postfix-vda  i
nie będzie kłopotu.