SOURCES: ja2.png (NEW), ja2-desktop.patch (NEW) - new file

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Śro, 12 Wrz 2007, 16:29:21 CEST

Dnia Wed, 12 Sep 2007 11:30:43 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał(a) wiadomość:

> A tak BTW, to wlasnie widze, ze w GenericName zostalo, ze to gra
> strategiczna, natomiast z kategorii to wylecialo. Jakis powod?

Hmm, z ciekawości sprawdziłem co to jest tak naprawdę. I jak piszą na
ich stronie to jest to gra w stylu: "A Strategy Role-playing
Simulation". Może niech się wypowiedzą ci co grają, do której kategorii
ją zaliczyć ;)
--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski