UWAGA użytkownicy driverów nvidia (w tym legacy)

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Śro, 12 Wrz 2007, 18:16:26 CEST

On Wed, Sep 12, 2007 at 10:57:35AM +0200, Patryk Zawadzki wrote:
> Nie trzeba odkręcać - dla obu rodzin kart mamy wolne sterowniki, więc
> nowe instalacje dają się przeprowadzić [1]. Do binarnych sterowników
> dodaliśmy odpowiednie R: na wersję ABI, więc więcej się nie powtórzy.
> Ci, którzy zrobili upgrade są w podobnej sytuacji, co pierwsi [1].
To ja proponuję zrobić rozjebundę z apaczem i php, w końcu mamy gcc,
więc jak ktoś będzie potrzebował, to może sobie napisać swój
serwer/interpreter i skompilować. [1]

> [1] Poczekają miesiąc bez grania w Unreal Tournament 2012, Edycja Polska.
[1] Ciocia z Ameryki nie obejrzy przez miesiąc zdjęć z wakacji.

Mówiąc prościej: wartościowanie funkcjonalności systemu na zasadzie
"apache/postifix/squid/whatever musi działać, bo na tym robię kasę"
(chciałbym zobaczyć, jakby powyższe były przez miesiąc rozgrzebane i
ktoś by argumentował tak jak ja) i "3D to dla jakichś dzieci żeby sobie
w tuxracera grały, nikt poważny przecież tego do pracy nie potrzebuje, a
poza tym to jest binarne zło!!!111!1" jest skrajną głupotą.

wolf
--
  Bartek   .
  Taudul   :