ies4linux - co nie działa?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Czw, 13 Wrz 2007, 10:45:42 CEST

Dnia czwartek 13 wrzesień 2007, Rafał Cygnarowski napisał:

> Czy możesz opisać swój problem? Mam zainstalowane PLDowskie ies4linux na
> kilku komputerach i nie mam z nim problemów...

Mnie by się tyczyło to wykasowane TODO:
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/ies4linux.spec?r1=1.15&r2=1.16
Wine najnowsze.

Zaznaczam, że odpalałem w 64bitowym środowisku (czyli poldek i multilib czy
jak to tam zwą) ale z drugiej strony to racej nie powinno mieć znaczenia bo
wersja ze stronki śmiga.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic