postfix-2.3.12-6

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Czw, 13 Wrz 2007, 11:35:54 CEST

Dnia 2007.09.11 19:56:25 +0000, Tomasz Pala napisał(a):

> # The success template is used when mail is delivered to mailbox,
> # when an alias or list is expanded, or when mail is delivered to a
> # system that does not announce DSN support.
>
> Czyli zgodnie z tym, co Grzegorz jeszcze zacytował:
>
> <zaopatrzenie@***.pl>: delivery via local: alias expanded

> Pliki, które zgodnie z intencją mają do pakietu nie trafić, należy
> usuwać w sekcji %install speca.

> 1. bounce.cf nie ma w pakiecie
> 2. zawartość bounce.cf.default jest hardcodowana w %{_libdir}/postfix/bounce

> A dokładniej postfix/src/cleanup/cleanup_out_recipient.c ;]

A ja dalej nie wiem jak postfix-a 2.3 zmusić do tego aby zachowywał jak wcześniej.
Dopisałem sobie bounce_template_file = /etc/mail/bounce.cf.pl wiec mam polskie zwrotki.
To działa i jest ok. Ale nie chce aby pojawiały się Successful Mail Delivery Report.
Wykomentowałem szablon odpowiadający za te Successful Mail Delivery Report, przychodzą po
angielsku. Szukałem jakiejś opcji która za to odpowiada ale nie widzę nic takiego.
Jak to wyłączyć?

pozdrawiam

--
+ Grzegorz Saracki aka Sarak