UWAGA użytkownicy driverów nvidia (w tym legacy)

paszczus w gzowski.opole.pl paszczus w gzowski.opole.pl
Czw, 13 Wrz 2007, 12:24:12 CEST

On Thu, 13 Sep 2007, Cezary Krzyzanowski wrote:

> +1

Czy ktos(TM) ma zamiar cos z tym zrobic? Nie ma w tej chwili sprawnych
Xow, nie tylko ja to zauwazylem jak widac. Z tego co udalo mi sie
dowiedziec ostatnia wersja dzialajaca, tzn ta co byla w main bylo
xorg-xserver-server-1.3.0.0-6. Czy ktos posiada moze ten pakiet i moglby
sie podzielic? Bo sie nie chce zbudowac. Wersja i486 lub i686 potrzebna
jak chodzi o mnie. Ale trzeba to poprawic, bo to jest przesada ;/

Pozdrawiam