Re: UWAGA użytkownicy driverów nvidia (w tym legacy)

paszczus w gzowski.opole.pl paszczus w gzowski.opole.pl
Czw, 13 Wrz 2007, 13:05:07 CEST

On Thu, 13 Sep 2007, Patryk Zawadzki wrote:

> Wybaczcie więc przepastne pustki w mojej czaszce, ale to nie jest
> krytyczna usługa serwerowa i na jakiekolwiek żale odnośnie powyższego
> obowiązują trzy odpowiedzi:
>
> a) zmienić driver na nv/radeon

Ale niektorzy pracuja w firmach, gdzie nie ma sie windowsow, tylko linuksy
i upadek Xow = brak mozliwosci pracy.
Pozatym obojetne czy to nv czy nvidia-legacy - i tak nie dziala

> b) próbować wymusić "ignore abi" i modlić się o stabilność

ignoreabi przechodzi, ale podczas uruchamiania jakiegokolwiek WM sie
wysypiuje.

> c) SOD#1

> Ktoś == paszczus? Mi iksy działają, SOA#1.

Sardzent rowniez pisal, ze mu Xy nie wstaja po upgrejdzie...

Nikt nie ma tej paczki na pokladzie?