UWAGA użytkownicy driverów nvidia (w tym legacy)

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Czw, 13 Wrz 2007, 13:13:08 CEST

Dnia 13-09-2007, Cz o godzinie 12:33 +0200, Patryk Zawadzki napisał(a):

> Wybaczcie więc przepastne pustki w mojej czaszce, ale to nie jest
> krytyczna usługa serwerowa

*Dla Ciebie*. To, że nie jest to apache wcale nie znaczy, że można
dowolnie wysypywać. Jak mi po mass upgradzie padły *wszystkie* X-y w
laboratorium, uniemożliwiając tym samym pracę innym studentom, to *to
jest usługa kluczowa*.

>  i na jakiekolwiek żale odnośnie powyższego
> obowiązują trzy odpowiedzi:
>
> a) zmienić driver na nv/radeon

Nie działa. NV nie wstaje z nowszymi kartami i większymi
rozdzielczościami.

> b) próbować wymusić "ignore abi" i modlić się o stabilność

Nie działa.

> c) SOD#1

A z tym akurat się nie zgodzę. SOD#1 robi się wtedy, kiedy czegoś *nie
ma*. Jak już korzystać z terminologii PLD, to 1 zasada developienia to
robić tak, żeby innym nie psuć.

Cz w rny