Re: UWAGA użytkownicy driverów nvidia (w tym legacy)

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 13 Wrz 2007, 21:36:36 CEST

On 9/13/07, Bartosz Taudul <wolf.pld w gmail.com> wrote:
> Ale ty pierdzielisz. Wiesz gdzie te twoje śmieszne usługi serwerowe ma
> grafik 3D, który nie może pracować, bo mu się iksy zesrały? Albo
> programista piszący coś mającego związek z grafiką 3D?

SOA#1 - działają mi iksy i OpenGL. I na driverze nvidia + ignore ABI i
na driverze nv (tylko wolniej). Najpierw przeczytaj, potem wypróbuj, a
na końcu krzycz. Póki co nie widziałem, żeby któryś programista 3D
zaczynał pucz na listach.

A z flejmami to nie do mnie, byłem jedną z pierwszych osób, które
zgłosiły niezgodność nowego xorg z binarnymi driverami.

--
Patryk Zawadzki
Generated Content