Re: rpm-build-tools - jak zmusić do zbudowania innego arch ?

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 13 Wrz 2007, 22:03:19 CEST

On 9/13/07, Daniel Dawid Majewski <light-i w o2.pl> wrote:

> A co to zmieni w tym przypadku ? Problem nie tkwi w skrypcie builder, bo
> próbowałem różnych jego wersji. Nie lubię bajzlu w postaci systemu
> upstrzonego tu i tam bezpańskimi (nie przypisanymi do konkretnego
> pakietu) skryptami.

e?

[patrys w meaw SPECS]$ ls -l builder
-rwx------ 1 patrys users 64155 2007-09-07 17:13 builder
[patrys w meaw SPECS]$ pwd
/home/users/patrys/rpm/SPECS
[patrys w meaw SPECS]$ ./builder --help | wc -l
130

--
Patryk Zawadzki
Generated Content