UWAGA użytkownicy driverów

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 14 Wrz 2007, 13:58:28 CEST

On Fri, Sep 14, 2007 at 13:04:39 +0200, Kamil Dziedzic wrote:

> Po co używacie firefox'a skoro można go zastąpić operą albo chociażby
> konquerorem?

Opera ma dla niektórych (dla mnie na przykład) paskudny feel.

Konqueror jest zbyt ubogi w opcje (tak tak, całe KDE przebajeżone, a
konqueror nędza) - jak ustawić kolejność ładowania języków dla stron bez
ręcznego dłubania w ~/.kde/share/config/kio_httprc?

> Aplikacje o wiele bardziej nowoczesne, szybsze i mniej  zasobożerne.

I bez możliwości instalowania dodatków, jakie istnieją dla FF.

> Nie wiem jak tam ff 3 będzie sie sprawował ale na dzień dzisiejszy ff2 dla
> osoby która tylko przegląda strony www to firefox jest złym wyborem. Wolny i
> cholernie zasobożerny.

Seamonkey jest dużo szybszy. Szybszy także od opery - też nie wiem,
dlaczego się ludzie FF zachwycają.

> Jak dla mnie w tym momencie opera bije całą
> konkurencje o głowę a wersja 9.50 będzie biła o dwie głowy;) Tak narzekacie

Używa qt4, więc zgaduję, że również i tego paskudnego filtra
subpixelowego (o którym pisałem kilka razy na -en) - dopóki tam się coś
nie zmieni, to ja nie planuję używać nic na qt4:/

> na zasobożerność ff a przecież wystarczy się przesiąść.

Daj mi look'n'feel Seamonkey z możliwością instalowania dodatków FF i
paroma cechami elinksa:) Niestety przeglądarki WWW wszystkie mają jakieś
wady i z tego powodu sam używam 5 (tak, pięciu), zależnie od celu.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>