Re: rpm-build-tools - jak zmusić do zbudowania innego arch ?

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 14 Wrz 2007, 17:38:44 CEST

On 9/14/07, Daniel Dawid Majewski <light-i w o2.pl> wrote:
> Tomasz Pala skrobnął:
> Ano gdzieś spece trzeba trzymać przy budowie pakietów i tam właśnie ich
> miejsce. Dla mnie trzymanie w tym katalogu skryptu builder to zboczenie
>  z czasów, gdy nie był przydzielony do konkretnego pakietu.

Czasem trzebaby podbijać ten pakiet po parę razy dziennie i nie raz
się zdarzyło, że w SPECS dawno był poprawiony błąd występujący nadal w
pakiecie ;)

--
Patryk Zawadzki
Generated Content