UWAGA użytkownicy driverów

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Pią, 14 Wrz 2007, 19:10:42 CEST

Dnia Fri, 14 Sep 2007 16:41:18 +0200
Daniel Dawid Majewski <light-i w o2.pl> napisał(a) wiadomość:

> # cat /proc/meminfo
Hmm to ja mam tak przy (powiedzmy) podobnej kombinacji programów:
MemTotal:       381848 kB
MemFree:          5108 kB
Buffers:          1388 kB
Cached:          45044 kB
SwapCached:      75652 kB
Active:         289704 kB
Inactive:        27920 kB
SwapTotal:     1048568 kB
SwapFree:       722596 kB
:p
> Czyli 1MB w swap przy odpalonym Thunderbird, Firefox (5 zakładek),
> Amarok, Kadu, 2x Kate, 15 zakładkach w Konsole i jeszcze paru
> drobiazgach... ;)
Czyli jakieś 600MB. Claws-mail, Firefox (5 zakładek), bmpx, gg2, 15
zakładek w Terminal'u i paru drobiazgach w sensie ekiga itp ;) Kwestia
tego co kto lubi :)

--
Pozdrawiam
Piotr Grymkowski