[Ac] apache-2.2.6-1 i sig 11

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 14 Wrz 2007, 21:28:25 CEST

On Fri, Sep 14, 2007 at 08:58:29PM +0200, Stacho Pal wrote:

> Tyle że ja swojego eaccelatora kompilowałem w obecności
> apache z którym miał działać (2.2.6-1).

A nie miałeś po drodze aktualizacji php? eaccelerator wydaje sie być
bardzo wrażliwy pod tym kątem. Swoją drogą to by było dziwne, bo w specu
jest już requires od konkretnej wersji php.

Możesz przebudować eaccelerator i sprawdzić?
   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.