rpm-build-tools - jak zmusić do zbudowa

Pią, 14 Wrz 2007, 22:11:42 CEST

Daniel Dawid Majewski wrote:

> Tomasz Pala skrobnął:
> Ano gdzieś spece trzeba trzymać przy budowie pakietów i tam właśnie ich
> miejsce. Dla mnie trzymanie w tym katalogu skryptu builder to zboczenie
>  z czasów, gdy nie był przydzielony do konkretnego pakietu.

Niektorzy maja kilka katalogow SPECS i nie w kazdym moga chciec uzywac tego
samego buildera.

Wiesz, moze zrob sobie wersjonowany codzienny snapszot swojego /home i /tmp
spakietuj, zainstaluj - od razu ubedzie ci niespakietowanych plikow ;P

Tylko moze nie wrzucaj tego na razie do repo...

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36