[Ac] apache-2.2.6-1 i sig 11

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 14 Wrz 2007, 22:28:57 CEST

On Fri, 14 Sep 2007, Stacho Pal wrote:
> Potwierdzam, od momentu wyłączenia eaccelatora 0 sig 11.

Z eacceleratorem miałem inną idiotyczną sytuację - zaczął mi dawać sig11.
Wyłączenie go i ponowne włączenie  rozwiązało problem. Z tym, że musiało
być po drodze włączenie apache bez acceleratora - samo wyłączenie i
włączenie nic nie dało.

Nie żebym to rozumiał, ale takie były fakty. To jest dziwny ficzer ten
accelerator.