bind 9.4.1 Re: postfix-2.3.12-4

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Sob, 15 Wrz 2007, 12:54:18 CEST

On Fri, 14 Sep 2007, Adam Gołębiowski wrote:

> A to już dziwne - ming w zasadzie nie używam, więc wziąłem przykład z
> podręcznika (kod poniżej), który działa.
>
> Jaką wersję minga masz u siebie?
>
> $ rpm -q apache ming php-ming
> apache-2.2.6-1
> ming-0.3.0-1
> php-ming-5.2.4-3

Hmm, chyba widzę przyczynę moich kłopotów:

apache-2.2.6-1
ming-0.2a-10
php-ming-5.2.4-3

Skąd masz ming-0.3.0? Na ftp jest tylko ming-0.2a-10...
Spróbuję przebudować builderem 0.3.0 - niestety, z tego co widzę to już
zaczynają się schody bo w AC jest python 2.4.4, a ming żąda
python-devel-2.5... Mam nadzieję że tylko mu się wydaje że taka wersja jest
konieczna :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"