SPECS: python-doxypy.spec (NEW) - init - quite complete, needs s/o...

Sob, 15 Wrz 2007, 20:30:13 CEST

czarny wrote:
> +%description -l pl.UTF-8
> +Doxypy jest filtrem wejściowym dla Doxygena. Wstępnie przetwarza
> +pliki pythonowe w taki sposób, że stringi dokumentujące klasy i
                                       ^^^^^^^
Jak ja nie lubie tego slowa...
A moze jakis slownik/encyklopedia juz akceptuja te forme?
Chyba, ze masz na mysli stringi jako czesc garderoby...

Z "Wielkiego slownika informatycznego" Szaniawskiego:

string: lancuch znakow, ciag znakow; napis

Tylko nie wiem, ktore okreslenie jest w tym przypadku najlepsze.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36