dovecot - brakujące katalogi

Pawel Zuzelski z w grabina.waw.pl
Nie, 16 Wrz 2007, 17:31:08 CEST

On Sun, Sep 16, 2007 at 04:28:37PM +0200, Patryk Zawadzki wrote:

> Utworzyć, czy spakować? Jeśli coś nie jest spaczkowane do rpm, to
> rozwiązaniem jest ich pakowanie, a nie dopisywanie Provides.

Nie wiem, nie znam się (-: w specu jest tak:
# devel
for folder in deliver imap lib lib-imap lib-mail lib-storage; do
    mkdir -p $RPM_BUILD_ROOT%{_includedir}/%{name}/$folder
    install -p -m644 src/$folder/*.h $RPM_BUILD_ROOT%{_includedir}/%{name}/$folder/
done

Chyba że te linie dotyczą w ogóle pakietu dovecot-devel, a nie dovecot (?).

W każdym razie wydaje mi się, że jednak trzeba dopisać Provides, bo jeżeli
po zainstalowaniu dovecot po prostu utworzyłem te katalogi, to błąd się
dalej pojawiał. Pomogło dopiero przebudowanie rpma z Provides i ponowna
instalacja dovecot. Z tego wnioskuję, że gdyby dovecot...rpm tworzył te
katalogi, to wiele by to nie pomogło.

--
Pozdrawiam,
Paweł Zuzelski