pidgin.spec w HEAD

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 22 Wrz 2007, 08:35:20 CEST

On Sat, Sep 22, 2007 at 01:22:50AM +0200, Szymon Siwek wrote:

> To prawda, że istnieją takie kombinacjie bcondów, że budownie z -j666 się
> wywala.
> Nie mniej, komitowanie "make -j1" z komitlogiem:
> - up to 2.1.0, rel. 0.1
> - adapterized
> budzi mój stanowczy sprzeciw.
Jak na mój mały rozumek, to gdy program sie nie buduje w równoległym
make, to albo go trzeba poprawić by się _zawsze_ budował, albo też
trzeba uniemożliwić równoległe budowanie się (przez -j1).

Pośredniego rozwiązania nie ma.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator