UWAGA użytkownicy driverów

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 24 Wrz 2007, 12:47:24 CEST

On Friday 14 of September 2007, Kamil Dziedzic wrote:
> Ja się tak tylko boczkiem wtrące a propo firefox'a.
> Po co używacie firefox'a skoro można go zastąpić operą albo chociażby
> konquerorem? Aplikacje o wiele bardziej nowoczesne, szybsze i mniej
> zasobożerne.
Pod Konquerorem za cholerę nie mogę ustawić polskich zarośli. Fonty mam
wszystkie ustawione na "DejaVu *", domyslne kodowanie na UTF8 i na stronach
mam "dziurawe" wyrazy. Pod FF i Operą nie ma tych problemów.

> Nie wiem jak tam ff 3 będzie sie sprawował ale na dzień dzisiejszy ff2 dla
> osoby która tylko przegląda strony www to firefox jest złym wyborem. Wolny
> i cholernie zasobożerny.
Taki wolny to on nie jest. Nie demonizujmy.

> Jak dla mnie w tym momencie opera bije całą
> konkurencje o głowę a wersja 9.50 będzie biła o dwie głowy;) Tak narzekacie
> na zasobożerność ff a przecież wystarczy się przesiąść.
Ale pod FF mam AdBlocka....

Pozdrawiam
Beorn

--