Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Rafa³ Cygnarowski zswi w pers.pl
Sob, 29 Wrz 2007, 13:48:29 CEST

Przepraszam, że ślę odpowiedź na tę grupę, ale pomimo subskrypcji "discuss'
moje posty tam nie dochodzÄ… (a listadmin siÄ™ chyba urlopuje).

Dnia czwartek, 27 września 2007, Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:

> z drugiej strony: http://matipl.pl/2007/09/26/rozwazania-o-pld/ (i
> generalnie to siÄ™ do jego zdania przychylam...)

<cytat>
Wrzesień…Nie wiem czy to jest spowodowane wakacjami, wątpię. Obecnie
aktualizacje wypadają raz na kilka tygodni. Tak naprawdę nic nowego dużego
się nie pojawiło (pomijając np. GNOME 2.20).
<cytat>

Mam wrażenie, że "stara krew" ma już zbyt wiele obowiązków i nie dłubie tyle
ile by chciała, a "nowa krew" ... cóż jest toporna w przejmowaniu pracy
starszych developerów. I chociaż pakiety są aktualizowane, to PLD kształt
swój traci, a i RM rzadko słychać to i motywacji mają do pracy mało. Wszystko
musi mieć swój cel i to cel, który gdzieś przynajmniej majaczy na
horyzoncie - coś osiągalnego, a Th... zgubiło się - przynajmniej takie mam
wrażenie. Jakiś czas temu RM wysłał założenia dla Th i od tego czasu już
czegoś takiego nie słyszałem/widziałem - tymczasem Hawk coś tworzy z
pogranicza Ac i Th z czego wyszło mu Ti (zamiast Tc?) rozpraszając moim
zdaniem zupełnie niepotrzebnie i tak skąpe zasoby ludzkie.

A czy PLD powinna być dla ZU? Czy ZU są ważni? Moim zdaniem tak - im więcej
osób używa PLD, tym więcej będzie powstawać zasobów o PLD i z PLD związanych.
ZU nie muszą być w końcu lamerami - spora część z powodzeniem poradzi sobie
przynajmniej z tworzeniem porządnej dokumentacji. A i wśród ZU znajdą się
perełki, które będą nadawać się na developera, ale jeśli ich odrzucamy...
coż, będą używać Suse, Mandrive, Fedore czy co tam jeszcze (jakeś buntu...
błe) zamiast zasilać nasze szeregi.

Co do samych aktualizacji: tęsknię trochę za czasami NESTa, gdy puszczenie
pakietu było tak proste, jak commit z STBR w logu.

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl