Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Sob, 29 Wrz 2007, 22:11:53 CEST

Dnia 29-09-2007, So o godzinie 13:48 +0200, Rafał Cygnarowski pisze:
> Co do samych aktualizacji: tęsknię trochę za czasami NESTa, gdy
> puszczenie
> pakietu było tak proste, jak commit z STBR w logu.

Hmm... mmazur pisał, że z zasobami sprzętowymi nie ma problemu to może
dałoby się wygospodarować jakiegoś buildera (chociaż dla
najpopularniejszych architektur) na takiego NESTa?
Ja czasem z tego korzystałem, a dla lubiących ryzyko i pogoń za
numerkami to będzie sama radość i IMO dzięki temu pakiety będą lepiej
przetestowane.
--
Pozdrawiam
Krystian T.