SPECS: ZoneAdmin.spec (NEW) - new

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 30 Wrz 2007, 15:53:50 CEST

Dnia 29-09-2007, So o godzinie 19:39 +0200, czarny pisze:
> Author: czarny                       Date: Sat Sep 29 17:39:54 2007 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - new
>
> ---- Files affected:
> SPECS:
>    ZoneAdmin.spec (NONE -> 1.1)  (NEW)
>
> ---- Diffs:

Ehm...wczoraj o tej godzinie byłem u qmpeli i czekałem aż moja
dziewczyna się wyprowadzi. Zdecydowanie nie byłem w nastroju do
commitowania...Szto eta takoje ?

Jedyne miejsce gdzie wyobrażam sobie możliwość istnienia mojego loginu
CVS-a to u PaSzCzUsA.

PaSzCzUs suonko -- looknij no czy nie commitujesz z mojego loginu :>

Cz w rny