Co z tym PLD? (fwd z discuss)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 30 Wrz 2007, 21:27:14 CEST

On Sun, Sep 30, 2007 at 20:54:04 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Dobrze, że nam opisałeś co było nie tak to poprawiliśmy wszystko.

Po upgradzie glibca i rpma (AFAIR glibc z --nodeps, inaczej nie szło)
nie było brakujacych zależności, ale poldek miał undefined symbols.

Po drugie nie przechodzi upgrade X11 (na te z zależnościami na xorg).

Reszta to problemy konfiguracyjne. Nie spisywałem dokładnie na czym się
wywalało, bo wydawało mi się, że to 'naturalne'.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>