kadu.spec nowa wersja modułu panelkadu buduje się tylko na x86_64

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Śro, 2 Kwi 2008, 20:54:27 CEST

Wednesday 02 of April 2008 17:57:14 Bartłomiej Zimoń napisał(a):

> niedorobka x11proto-input-devel

Tfu znaczy sie u nas xorg-proto-inputproto.spec

Zalaczam latke ktora wylacza wciaganie nieszczesnego naglowka (Xmd.h do XI.h) psujacego ta cala impreze. Autorem łatki jest Julien Cristau <jcristau w debian.org>

Dobrze gdyby ktos znajacy sie na rzeczy potwierdzil ze mozna wrzucic.

Kamil mozesz przetestowac?

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń