GREP_OPTIONS

Czw, 3 Kwi 2008, 12:41:34 CEST

=?UTF-8?Q?S=C5=82awomir_Paszkiewicz?= wrote:
>  Moje zapytanie jest nastepujace: Czy mozna domyslnie wlaczyc
> --color=auto w grep.spec ? Tak, zeby domyslnie kolorowal, a jesli
> komus to przeszkadza (np. bluesowi) to zeby sobie to zahaszowal? Bo w

Polityka jest taka: domyslna konfiguracja _musi_ dzialac wszystkim (a tylko
jesli sie nie da: jak najwiekszej liczbie uzytkownikow).
Czyli: jesli jestes pewien, ze wlaczenie kolorow nikomu (np. uzytkownikom
terminali nieobslugujacych kolorow) nic nie popsuje, to mozna pogadac o
wlaczeniu.

> tej chwili to wyglada tak:
>
>  # cat GREP_OPTIONS
>  #GREP_OPTIONS="--binary-files=without-match --directories=skip
> --color=auto"

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36