Sposób na zawieszenie X-ów

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 7 Kwi 2008, 07:40:08 CEST

Dnia 2008-04-06, nie o godzinie 21:44 +0200, Witold Filipczyk pisze:
> Przepis na zawieszenia X-ów:
> uruchomić konquerora,
> uaktywnić menu, trzymać przez kilka sekund klawisz strzałka w prawo
> i nagle wcisnąć strzałkę w lewo.

Mój przepis:

Włączyć Orkę albo jakikolwiek serwer mowy obsługiwany przez FireVoxa
Włączyć Fx2 z rozszerzeniem FireVox
Wybrać właściwy system mowy (najnowsze wersje potrafią wykryć to same)
Pobawić się chwilę menu Firefoksa

W pewnym momencie wszystko wisi, brak reakcji na klawiaturę i mysz,
jedyne co pozostaje to przełączenie na konsolę (to akurat działa) i
ubicie ręcznie Firefoksa.

Występuje w wersjach Gnome od 2.18 (wcześniej nie sprawdzałem) i
wszystkich wersjach FireVoxa/FireFoxa które od tamtego czasu przewinęły
się przez moją maszynkę.

Żadnych evdevów nigdy nie miałem i nawet nie wiem do czego to służy -
problem występuje wyłącznie w FireVoksie.

Ktoś ma jakiś pomysł co to za diabelstwo?

ethanak